Epropulsion Spirit 1.0 plus- bez baterii - 1
EPROPULSION Spirit 1.0 plus- bez baterii - Zdjęcia produktu

Spirit 1.0 plus- bez baterii (EPROPULSION)

Pozostałe żeglarstwo EPROPULSION
Ocena: suma recenzji i opinii:

Dostepność na dzień 10.05.2024: w magazynie

Opis produktu EPROPULSION

przedstawiamy Spirit 1.0 Plus
Spirit 1.0 Plus to przenośny elektryczny silnik zaburtowy o mocy 3HP, wytwarzany dla łodzi wędkarskich, żaglówek i pontonów.

posiada dużą zintegrowaną baterię litową 1276Wh dla wielkiego zasięgu. Jest zwinny, lekki i zagwarantuje czystą moc.

wartość gromadzi: Silnik, Ładowarka sieciowa (230V), Zrywki, instrukcje obsługi

NIE mieści BATERII

Silniki Epropulsion Spirit 1.0 plus jest najpopularniejszym silnikiem, sprzedawanym poprzez nas równocześnie do pontonów, dinghy i minimalnych łodzi wędkarskich i żaglowych. Silniki te użytkowane są zarówno na jeziorach objętych zakazem używania silników spalinowych jak i na morzu. Dostarczaliśmy silniki klientom wykorzystywaniających je na wodach Chorwacji, Grecji, Włoch, Malty oraz na Wyspa Kanaryjskich i Karaibach.

Silniki dzięki niezawodnej konstrukcji i niezwykle wysokiej jakości wykonania nie przysparzają użytkownikom problemów, nie mamy też zgłoszeń reklamacyjnych a najmłodszy silnik, który trafił do naszego serwisu był silnikiem poprzedniej generacji i miał siedem lat. Wówczas problemem okazała się słaba bateria!

Spirit 1.0 plus to zaawansowany elektryczny przenośny silnik zaburtowy o wiodącej w branży wydajności, niezawodności i poziomem hałasu.

Spirit 1.0 plus odpowiada silnikowi benzynowemu o mocy 3 KM i zagwarantuje więcej aniżeli potrzebuje jednostka do 10 stóp, może na dodatek służyć jako silnik pomocniczy dla żaglowca do 1,5 tony

Spirit 1.0 przesuwa granicę zasięgu dzięki wysokiej produktywności energetycznej, konstrukcji śruby i pojemności akumulatora.

Bateria Spirit spełnia kanon ochrony IP67 i działa w każdych warunkach. Jest lekka i kompaktowa,mieści sporo energii, przy wadze 8,8 kg może się jeszcze wznosić na wodzie!

Spirit 1.0 to pierwszy w historii bezobsługowy elektryczny silnik zaburtowy. Nigdy nie musisz się martwić o naprawę albo konserwację. Jakość wykonania jest tak bezusterkowa, że możesz odpocząć i cieszyć się czasem na wodzie!

Spirit 1.0 został zaprojektowany z myślą o przewożeniu. Jest kompaktowy, lekki i prosty do przechowywania w naszych przeznaczonych torbach do przechowywania a instalowanie i demontaż jest wyjątkowo łatwy.

producent ePropulsion jest zaangażowana, by dostarczyć organiczny układu napędowy dla łodzi, pomagając złagodzić problemy środowiskowe, z którymi mamy dziś do czynienia.

Żegluga przy użyciu silnika Spirit jest dziecinnie prosta i bezpieczna. Już sam montaż nie przysparza problemów ze względu na rozłączalną konstrukcję. Silnik waży ok. 9kg, a zakładana na nim bateria drugie tyle. Unikalna konstrukcja baterii pozwalająca podciągać się jej na wodzie, co daje daje pełen komfort przy instalacji silnika. Nawet upuszczenie baterii do wody nie wiąże się z jej utratą.
Zrywka elektromagnetyczna jest zabezpieczeniem na wypadek wypadnięcia za burtę albo innych zdarzeń, kiedy trzeba natychmiast wyłączyć napęd.
informacje technologiczne:
Siła uciągu - 66lbs
Zasilanie - 48V DC
Moc silnika - 1000W
Porównanie uciągu do silnika spalinowego - 4HP
Max obroty śruby - 1200 RPM
Średnica śruby - 280mm
Biegi - Płynna regulacja (maximizer)
Bateria - Litowo-Polimerowa (LiPo) 1276 Wh
rozmiary baterii - 416 mm x 275 mm x 202 mm
Waga baterii - 8.7 kg
Waga silnika - 10.6 kg
Sterowanie - Pozycja trymu / Kąt nachylenia (0°, 7°, 14°, 21°/75°)
Długość kolumny - Wersja XS: 525mm; Wersja S: 625mm; Wersja L: 750mm

Dane podstawowe i specyfikacja:

Producent

Cena

-

Opinia użytkowników

-

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2024:

  • Porównywarka najlepszych sklepów
  • Ranking ofert według cen
  • Zdjęcia, opinie i recenzje