Epropulsion Navy 3.0 evo (6971312632002) - 1
EPROPULSION Navy 3.0 evo - Zdjęcia produktu

Navy 3.0 evo (EPROPULSION)

Pozostałe żeglarstwo EPROPULSION
Ocena: suma recenzji i opinii:

Dostepność na dzień 09.05.2024: w magazynie

Opis produktu EPROPULSION

Zaburtowy silnik elektryczny NAVY 3.0

Navy 3.0 ma niesamowite funkcje - jest bezobsługowy i wyjątkowo cichy. Współpracując z naszą wytworną baterią linii E, zapewnia idealną produktywność, a także oferuje wygodę połączenia równoległego zwiększając zasięg.

Możemy zintegrować aż do 8 akumulatorów!

komplet gromadzi:

Kompletny silnik, przewód przyłączeniowy wraz z wyłącznikiem zasilania, Propelery o dwóch skokach, zestaw narzędzi, Instrukcje obsługi.

Navy 3.0 jest gotowy do trudnych zadań, takich jak napędzanie 3-tonowej łodzi. Może zrobić wszystko, co zaburtowy silnik benzynowy o mocy 6 KM,gwarantuje większe przyspieszenie.

Zasięg jest znacznym wyzwaniem dla każdego elektrycznego układu napędowego. Przekraczamy granicę zasięgu dzięki konstrukcji śmigła, inteligentnemu zarządzaniu akumulatorem, genialnej pojemności akumulatora w kompaktowych rozmiarach, obudowie silnika CFD i wielu innym..

Bateria kolekcji E to coś więcej świetna pojemność. Została zaprojektowana specjalnie dla naszej serii Navy i może rozładowywać się przy maksymalnym prądzie poprzez niemało godzin. Wygląda korzystnie a działa jeszcze lepiej.

Navy 3.0 to bezobsługowy elektryczny silnik zaburtowy. Nigdy nie musisz się martwić o naprawę albo konserwację. Jakość wykonania jest tak bezawaryjna, że możesz odpocząć i cieszyć się czasem na wodzie!

Benzynowy silnik zaburtowy nigdy nie mógłby konkurować z elektrycznym silnikiem zaburtowym i nie jest to zaskoczeniem. Navy ma udoskonalony poziom hałasu aniżeli inne elektryczne silniki zaburtowe. Możesz prowadzić rozmowę i normalnie Cię słychać.

producent ePropulsion jest zaangażowana, by dostarczyć organiczny układu napędowy dla łodzi, pomagając złagodzić problemy środowiskowe, z którymi mamy dziś do czynienia.


Osiągi:

* informacje dotyczące wydajności opierają się na 12-stopowej aluminiowej łodzi z jedną osobą, zasilaną poprzez jedną baterią E80, w spokojnej wodzie jeziora

Hydrogeneracja

Navy 3.0Evo pozwala na odzyskiwanie energii elektrycznej z wiatru i wody dzięki funkcji hydrogeneracji. EPropulsion jest pionierem w zakresie innowacji elektrycznych silników zaburtowych i poświęcamy się jednostajnemu żeglowaniu.

*informacje dotyczące hydrogeneracji oparte są na rzeczywistych testach z zainstalowaną płytą antywentylacyjną.

Podstawowe dane technologiczne

Sterowanie

Silniki kolekcji EVO mogą być sterowane z kilku stanowisk, czterema różnorodnymi rozwiązaniami.

- Rumpel - Evo Tiller

- Manetka boczna z oddzielnym wyświetlaczem- Evo Side Mount Control

- Manetka górna - Evo Top Mount Control

- Manetka podwójna - Dual Controller (stosowana do jednoczesnej kontroli dwóch silników)

komponent sterujący należy zamawiać oddzielnie

Baterie

Zalecamy dobór oryginalnej baterii ePropulsion. Akumulator litowo-żelazowo-fosforanowy 48V E-Series to genialne rozwiązanie dla Twojego elektrycznego silnika zaburtowego Navy.

Należy pamiętać o doborze odpowiedniej baterii niewielkiej:

Silniki 1.0 - bateria Spirit lub E40

Silniki 3.0 - bateria E80 (można zastosować dwie baterie E40 połączone równolegle)

Silniki 6.0 - bateria E175 (można zastosować dwie baterie E80 połączone równolegle)

Niedozwolone jest wykorzystywanie mniejszych baterii ze względu na długookresowy prąd rozładowywania!

Baterie innych producentów i typów

Warto zwrócić uwagę, że nasza oryginalna bateria z serii E ma najlepszą cenę jednostkową na rynku.

Akumulatory z serii E ważą o 70% mniej aniżeli akumulatory kwasowo-ołowiowe o równoważnej obszerności użytkowej i kosztuje 50% w przypadku pięcioletniego stosowania.

Ze względu na brak kompatybilności komunikacji z bateriami innych producentów, silnik ePropulsion nie może uzyskać dostępu do stanu baterii w czasie rzeczywistym i jego praca może okazać się ograniczona. Nie uzyskamy np. Danych o czasie pozostałej pracy.

Jeśli jednak nadal wolisz baterie litowe lub kwasowo-ołowiowe innych firm należy zwrócić uwagę na właściwości.

-Nominalne napięcie akumulatora powinno wynosić 48V.

-Ciągły prąd rozładowania powinien przekraczać

25A dla Navy 1.0 Evo,

62.5A dla Navy 3.0 Evo

125A dla Navy 6.0 Evo.

Wsparcie techniczne

Jeśli potrzebujesz więcej wiedzy, nasz Blog będzie cały czas uzupełniany o nowe dane, testy i porady.

Jeśli nie znajdujesz odpowiedzi, zapraszamy do kontaktu sklep@elekrtykajachtowa.pl



Informacje oraz specyfikacja:

Producent

Kod EAN

6971312632002

Cena

-

Opinia użytkowników

-

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2024:

  • Porównywarka najlepszych sklepów
  • Ranking ofert według cen
  • Zdjęcia, opinie i recenzje