Silnik zaburtowy elektryczny do jachtu Spirit 1.0evo, SE-TTTT-S0 - 1
EPROPULSION Silnik zaburtowy elektryczny do jachtu Spirit 1.0evo, SE-TTTT-S0 - Zdjęcia produktu

Silnik zaburtowy elektryczny do jachtu Spirit 1.0evo, SE-TTTT-S0 (EPROPULSION)

Pozostałe żeglarstwo EPROPULSION
Ocena: suma recenzji i opinii:

Dostepność na dzień 29.04.2024: w magazynie

Opis produktu EPROPULSION

ukazujemy Spirit 1.0 EVO + rumpel
Spirit 1.0 EVO to najbardziej zaawansowany przenośny elektryczny silnik zaburtowy o mocy 3HP, tworzony dla łodzi wędkarskich, żaglówek i pontonów.

ma dużą zintegrowaną baterię litową 1276Wh dla wielkiego zasięgu. Jest zwinny, lekki i zagwarantuje czystą moc wspomaganą hydrogeneratorem.

wartość gromadzi kompletny pakiet: Silnik, Rumpel, Akumulator, Ładowarka sieciowa (230V), Zrywki, instrukcje obsługi

Silniki Epropulsion Spirit 1.0 EVO jest jednym z najpopularniejszych silników sprzedawanym przez nas równocześnie do pontonów, dinghy, a także śladowych łodzi wędkarskich i żaglowych. Silniki te użytkowane są równocześnie na jeziorach objętych zakazem wykorzystywania silników spalinowych jak i na morzu. Dostarczaliśmy silniki klientom wykorzystywaniającym je na wodach Chorwacji, Grecji, Włoch, Malty, a także na Wyspach Kanaryjskich i Karaibach.

nad wyraz dużo radości daje żeglarzom, których silniki niejednokrotnie są holowane za jachtem. W takim wypadku funkcja hydrogeneracji uzupełnia zużytą poprzez silnik energię, pozwalając cieszyć się dłuższym wykorzystywaniem baterii.

Silniki dzięki niezawodnej konstrukcji i wyjątkowo wysokiej jakości wykonania nie przysparzają użytkownikom problemów, nie mamy również zgłoszeń reklamacyjnych, a najmłodszy silnik, który trafił do naszego serwisu był silnikiem poprzedniej generacji i miał siedem lat. Wówczas problemem okazała się... Słaba bateria!

Polecamy istotnie jako najlepszy silnik elektryczny do pontonu.

Spirit 1.0 EVO to najistotniej innowacyjny elektryczny przenośny silnik zaburtowy o wiodącej w branży sprawności, niezawodności i niskim poziomie hałasu.

Spirit 1.0 EVO to silnik, ale i hydrogenerator wywarzający energię, kiedy żeglujesz.

Spirit 1.0 EVO odpowiada silnikowi benzynowemu o mocy 3 KM i zapewnia więcej niż potrzebuje jednostka do 10 stóp, może na dodatek służyć jako silnik pomocniczy dla żaglowca do 1,5 tony

Spirit 1.0 EVO przesuwa granicę zasięgu dzięki wysokiej produktywności energetycznej, konstrukcji śruby i obszerności akumulatora.

Bateria Spirit spełnia kanon ochrony IP67 i działa w każdych warunkach. Jest lekka i kompaktowa,gromadzi sporo energii, przy wadze 8,8 kg może się jeszcze unosić na wodzie!

Spirit 1.0 to pierwszy w historii bezobsługowy elektryczny silnik zaburtowy. Nigdy nie musisz się martwić o naprawę lub konserwację. Jakość wykonania jest tak niezawodna, że możesz odpocząć i cieszyć się czasem na wodzie!

Spirit 1.0 został zaprojektowany z myślą o przewożeniu. Jest kompaktowy, lekki i łatwy do przechowywania w naszych przeznaczonych torbach do przechowywania, a instalowanie i demontaż jest wyjątkowo łatwy.

firma ePropulsion jest zaangażowana w dostarczanie naturalnych układów napędowych dla łodzi, pomagając złagodzić problemy środowiskowe, z którymi mamy dziś do czynienia.

Żegluga przy użyciu silnika Spirit jest dziecinnie prosta i bezpieczna. Już sam montaż nie przysparza problemów ze względu na rozłączalną konstrukcję. Silnik waży ok. 9kg, a zakładana na nim bateria drugie tyle. Oryginalna budowa baterii pozwala podwyższać się jej na wodzie, co daje daje pełen komfort przy instalacji silnika. Nawet upuszczenie baterii do wody nie jednoczy się z jej utratą.
Zrywka elektromagnetyczna jest zabezpieczeniem na wypadek wypadnięcia za burtę lub innych zdarzeń, kiedy trzeba natychmiast wyłączyć napęd.
sprawność hydrogeneracji

* dane oparte o testy z zainstalowaną płytą antykawitacyjną.

informacje technologiczne:
Siła uciągu - 66lbs
Zasilanie - 48V DC
Moc silnika - 1000W
Porównanie uciągu do silnika spalinowego - 4HP
Max obroty śruby - 1200 RPM
Średnica śruby - 280mm
Biegi - Płynna regulacja (maximizer)
Bateria - Litowo-Polimerowa (LiPo) 1276 Wh
rozmiary baterii - 416 mm x 275 mm x 202 mm
Waga baterii - 8.7 kg
Waga silnika - 11.3 kg
Sterowanie - Pozycja trymu / Kąt nachylenia (0°, 7°, 14°, 21°/75°)
Długość kolumny - Wersja XS: 525mm; Wersja S: 625mm; Wersja L: 750mm

Informacje oraz specyfikacja:

Producent

Cena

-

Opinia użytkowników

-

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2024:

  • Porównywarka najlepszych sklepów
  • Ranking ofert według cen
  • Zdjęcia, opinie i recenzje