NAVY 6.0 EVO, 503 - 1
EPROPULSION NAVY 6.0 EVO, 503 - Zdjęcia produktu

NAVY 6.0 EVO, 503 (EPROPULSION)

Pozostałe żeglarstwo EPROPULSION
Ocena: suma recenzji i opinii:

Dostepność na dzień 10.05.2024: w magazynie

Opis produktu EPROPULSION

NAVY 6.0 - Cała naprzód!!

Navy 6.0 ma niesamowite funkcje - jest bezobsługowy i wyjątkowo cichy i najmocniejszy. Współpracując z naszą ekskluzywną baterią linii E, gwarantuje nadzwyczajną sprawność oraz proponuje wygodę połączenia równoległego rozszerzając zasięg.

Możemy zespolić aż do 8 akumulatorów!

zestaw gromadzi:

Kompletny silnik, kabel przyłączeniowy wraz z wyłącznikiem zasilania, Propelery o dwóch skokach, zestaw narzędzi, Instrukcje obsługi.

Navy 6.0 jest gotowy do trudnych zadań, takich jak napędzanie 4-tonowej łodzi. Może zrobić wszystko, co zaburtowy silnik benzynowy o mocy 9,9 KM,gwarantuje pokaźniejsze przyspieszenie.

Zasięg jest obfitym wyzwaniem dla każdego elektrycznego układu napędowego. Przekraczamy granicę zasięgu dzięki konstrukcji śmigła, inteligentnemu zarządzaniu akumulatorem, perfekcyjnej objętości akumulatora w kompaktowych wymiarach, obudowie silnika CFD i wielu innym..

Bateria linii E to coś więcej nadzwyczajna pojemność. Została zaprojektowana specjalnie dla naszej linii Navy i może rozładowywać się przy maksymalnym prądzie poprzez sporo godzin. Wygląda należycie, a działa jeszcze lepiej.

Navy 6.0 to bezobsługowy elektryczny silnik zaburtowy. Nigdy nie musisz się martwić o naprawę lub konserwację. Jakość wykonania jest tak bezawaryjna, iż możesz odpocząć i cieszyć się czasem na wodzie!

Benzynowy silnik zaburtowy nigdy nie mógłby konkurować z elektrycznym silnikiem zaburtowym i nie jest to zaskoczeniem. Navy ma udoskonalony poziom hałasu aniżeli inne elektryczne silniki zaburtowe. Możesz prowadzić rozmowę i normalnie Cię słychać.

firma ePropulsion jest zaangażowana, żeby dostarczyć ekologiczny układu napędowy dla łodzi, pomagając złagodzić problemy środowiskowe, z którymi mamy dziś do czynienia.


Osiągi:

* dane dotyczące sprawności opierają się na 12-stopowej aluminiowej łodzi z jedną osobą, zasilaną przez jedną baterią E175, w spokojnej wodzie jeziora

Hydrogeneracja

Navy 3.0 / 6.0 Evo zezwala na odzyskiwanie energii elektrycznej z wiatru i wody dzięki funkcji hydrogeneracji. EPropulsion jest pionierem w zakresie innowacji elektrycznych silników zaburtowych i poświęcamy się stabilnemu żeglowaniu.

*dane dotyczące hydrogeneracji oparte są na rzeczywistych testach z zainstalowaną płytą antywentylacyjną.
*Navy 6.0 Evo jest testowany z trójłopatowym aluminiowym śmigłem 12,6″ x 8,7″, które można było zamówić osobno.

Podstawowe informacje techniczne

Sterowanie

Silniki linii EVO mogą być sterowane z kilku stanowisk, czterema zróżnicowanymi rozwiązaniami.

- Rumpel - Evo Tiller

- Manetka boczna z oddzielnym wyświetlaczem- Evo Side Mount Control

- Manetka górna - Evo Top Mount Control

- Manetka podwójna - Dual Controller (użytkowana do jednoczesnej kontroli dwóch silników)

komponent sterujący należy zamawiać oddzielnie

Baterie

Zalecamy dobór oryginalnej baterii ePropulsion. Akumulator litowo-żelazowo-fosforanowy 48V E-Series to świetne rozwiązanie dla Twojego elektrycznego silnika zaburtowego Navy.

Należy pamiętać o doborze optymalnej baterii śladowej:

Silniki 1.0 - bateria Spirit albo E40

Silniki 3.0 - bateria E80 (można zastosować dwie baterie E40 połączone równolegle)

Silniki 6.0 - bateria E175 (można zastosować dwie baterie E80 połączone równolegle)

Niedozwolone jest wykorzystywanie mniejszych baterii ze względu na długookresowy prąd rozładowywania!

Baterie innych producentów i typów

Warto zwrócić uwagę, że nasza oryginalna bateria z serii E ma najlepszą cenę jednostkową na rynku.

Akumulatory z kolekcji E ważą o 70% mniej niż akumulatory kwasowo-ołowiowe o równoważnej obszerności użytkowej i kosztuje 50% w sytuacji pięcioletniego wykorzystywania.

Ze względu na brak kompatybilności komunikacji z bateriami innych producentów, silnik ePropulsion nie może uzyskać dostępu do stanu baterii w czasie rzeczywistym i jego praca może okazać się ograniczona. Nie uzyskamy np. Informacji o czasie pozostałej pracy.

Jeśli jednak nadal wolisz baterie litowe lub kwasowo-ołowiowe innych firm należy zwrócić uwagę na właściwości.

-Nominalne napięcie akumulatora powinno wynosić 48V.

-Ciągły prąd rozładowania powinien przekraczać

25A dla Navy 1.0 Evo,

62.5A dla Navy 3.0 Evo

125A dla Navy 6.0 Evo.

Wsparcie technologiczne

Jeśli Ci potrzeba więcej wiedzy, nasz Blog będzie cały czas uzupełniany o nowe informacje, testy i porady.

Jeśli nie znajdujesz odpowiedzi, zapraszamy do kontaktu sklep@elekrtykajachtowa.pl

Dane podstawowe oraz specyfikacja:

Producent

Cena

-

Opinia użytkowników

-

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2024:

  • Porównywarka najlepszych sklepów
  • Ranking ofert według cen
  • Zdjęcia, opinie i recenzje