Victron energy Phoenix smart ip43 charger 24/16 (3) - 1
Victron Energy Phoenix smart ip43 charger 24/16 (3) - Zdjęcia produktu

Phoenix smart ip43 charger 24/16 (3) (Victron Energy)

Pozostałe żeglarstwo Victron Energy
Ocena: suma recenzji i opinii:

Dostepność na dzień 21.11.2024: w magazynie

Opis produktu Victron Energy

Ta opracowana z myślą o właścicielach łodzi adaptacyjna 5-stopniowa ładowarka może dostarczyć 30A lub 50A prądu do każdego z trzech zespołów akumulatorów. także model Phoenix 1+1 może dostarczyć 3A do akumulatora rozruchowego, a resztę do zespołu „domowego". Modele 24-voltowe dostępne są z ładunkiem 16A/25A. Ładowarka zaopatrzona jest w Bluetooth, zatem można ją kontrolować i ustawiać alarmy wprost z telefonu. Adaptacyjne, inteligentne i dynamiczne funkcje ładowania.

Funkcja Bluetooth Smart

Każdy smartfon, tablet lub inne urządzenie z funkcją Bluetooth może służyć jako monitor umożliwiający dokonanie zmiany ustawień i aktualizacji ładowarki w momencie pojawienia się nowych funkcji oprogramowania.

Phoenix Smart (1+1) dwa wyjścia do ładowania 2 zespołów akumulatorów

Drugie wyjście, z ograniczeniem do około 3A i o nieco mniejszym napięciu wyjściowym, dedykowane jest do ładowania akumulatora rozruchowego.

Phoenix Smart (3): trzy wy jścia pełnoprądowe do ładowania 3 zespołów akumulatorów

Każde wyjście może zapewnić pełny znamionowy prąd wyjściowy, ale łączny prąd wyjściowy wszelkich 3 wyjść ra zem nigdy nie może przekroczyć wartości znamionowej prądu ładowarki.

samoczynne wyrównanie napięcia

Ładowarka wyrównuje spadki napięcia przez układ DC (prądu stałego) przez małe podniesienie napięcia wyjś ciowego w momencie wzrostu prądu stałego. Detale znajdują się w instrukcji obsługi.

Adaptacyjne ładowanie 5 - stopniowe algorytm: ładowanie masowe - absorpcja - regeneracja - buforowanie - magazynowanie

Inteligentna ładowarka Phoenix Smart wykorzystuje nasz znany "adaptacyjny" zarządzania, który można zaprogramować zależnie od rodzaju akumulatora. Dzięki funkcji "adaptacji" cykl ładowania zostaje automatycznie zoptymalizowany i dobrany do sposobu korzystania z akumulatora.

Właściwa liczba prądu: zmienny czas absorpcji

w sytuacji śladowego rozładowania (przykładowo gdy jacht podłączony jest do portowego źródła zasilania) czas absorpcji ulega skróceniu, żeby nie dopuścić do przeładowania akumulatora. Po głębokim rozładowaniu czas absorpcji zostaje samoczynnie wydłużony, dzięki temu akumulator zostaje w pełni naładowany.

uniemożliwianie uszkodzeniom spowodowanym nadmiernym wydzielaniem się gazu: tryb BatterySafe

Jeśli celem szybkiego naładowania akumulator a wybrano wysoki prąd ładowania w połączeniu z wysokim napięciem absorpcji, ładowarka nie dopuści do uszkodzenia spowodowanego nadmiernym wydzielaniem się gazu przez automatyczne ograniczenie tempa wzrostu napięcia po osiągnięciu napięcia gazowania

Mniej czynności obsługowych i wolniejsze starzenie, gdy akumulator nie jest używany: tryb Składowania

Tryb składowania włącza się w przypadku, gdy akumulator nie zost anie poddany rozładowaniu poprzez 24 godziny. W trybie składowania napięcie buforowe zredukowane jest do 2,2 V/ogniwo (13,2 V dla akumulatora 12 V), co ma na celu zminimalizowanie wydzielania się gazu i korozji elektrod dodatnich. Raz w tygodniu napięcie zos taje ponownie podniesione do poziomu absorpcji, by "zrównoważyć" akumulator. Funkcja ta zapobiega uwarstwieniu elektrolitu i zasiarczeniu, które są głównymi przyczynami przedwczesnego uszkodzenia akumulatora.

Ładowarka nadaje się dodatkowo do ładowania akum ulatorów litowo - jonowych (LiFePO )

Włączaniem i wyłączaniem akumulatora można sterować podłączając przekaźnik albo wyjście sprzęgacza optycznego otwarty kolektor z litowo- jonowego BMS do portu zdalnego włączenia -wyłączenia. Pełną kontrolę nad napięciem i na tężeniem można również uzyskać przy pomocy Bluetooth.

W pełni programowalny algorytm ładowania

Algorytm ładowania można zaprogramować za pomocą Bluetooth albo interfejsu VE.Direct. Przyciskiem trybu roboczego można wybrać trzy zaprogramowane algorytmy (patrz dane technologiczne).

Zdalne włączenie/wyłączenie

Zdalny włącznik/wyłącznik składa się z dwóch terminali: Remote H i Remote L. Zdalny włącznik/wyłącznik albo styk przekaźnikowy można włączyć między H i L. Terminal H można na dodatek zasilić z obwodu wysokiego napięcia, albo terminal L zasilić z obwodu niskiego napięcia. Więcej szczegółów podano w instrukcji obsługi.

Interfejs VE.Direct

pozwala na przewodowe połączenie z panelem Color Control, komputerem PC albo innymi urządzeniami. W zakładce Do pobrania / Oprogramowanie na naszej stronie internetowej prosimy znaleźć aplikację VictronConnect.

Przekaźnik programowalny

Można go zaprogramować korzystając z interfejsu VE.Direct albo urządzenia z funkcją Bluetooth, a może włączać alarm lub inne zdarzenia.

Poznaj bliżej akumulatory i proces ładowania akumulatorów

Więcej informacji na temat ładowania adaptacyjnego znajduje s ię w zakładce Do pobrania / Biała księga na naszej stronie internetowej.

Dane podstawowe oraz specyfikacja:

Producent

Cena

-

Opinia użytkowników

-

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2024:

  • Porównywarka najlepszych sklepów
  • Ranking ofert według cen
  • Zdjęcia, opinie i recenzje