Autopilot EV-200 Hydrauliczny z p70R, ACU-200 & Pompa typ1 (Raymarine)
Pozostałe żeglarstwo RaymarineOpis produktu Raymarine
komplet Autopilota Raymarine EV-200 Power (T70157) Opis ogólny
pakiet autopilota Raymarine EV-200 Power to nowoczesny system sterowania przeznaczony do jednostek pływających z hydraulicznym systemem sterowania. Zagwarantuje dokładną nawigację i bezawaryjną kontrolę, zwiększając bezpieczeństwo i komfort stosowania jachtu albo łodzi motorowej.
parametry i budowa- technologia Evolution: progresywne algorytmy nawigacyjne dostosowują się do warunków na wodzie, gwarantując precyzyjne utrzymanie kursu.
- Jednostka sterująca p70R: instynktowny panel sterowania z obrotowym pokrętłem, umożliwiający nietrudne ustawianie kursu.
- ACU-200 (Actuator Control Unit): Zarządza pracą pompy hydraulicznej, gwarantując płynne i staranne sterowanie.
- Pompa hydrauliczna Type 1: produktywna pompa, która współpracuje z ACU-200, gwarantując skuteczne sterowanie.
- detektor EV-1: Kompaktowy, szczelny detektor żyroskopowy, który nadzoruje ruchy jednostki i dostarcza staranne dane nawigacyjne.
- Łatwość instalacji: zestaw mieści wszystkie potrzebne elementy do szybkiej i przystępnej instalacji.
- precyzyjna nawigacja: technologia Evolution gwarantuje precyzyjne utrzymanie kursu w rozmaitych warunkach.
- niezawodność: Wysokiej jakości elementy zapewniają długą żywotność i bezusterkowe działanie.
- Komfort użytkowania: instynktowny interfejs użytkownika umożliwia łatwą obsługę choćby w nieprzystępnych warunkach.
- Model: T70157
- Zasilanie: 12/24V
- Jednostka sterująca: p70R
- ACU: ACU-200
- Pompa hydrauliczna: Type 1
- sensor: EV-1
- Zawartość zestawu: Jednostka sterująca p70R, detektor EV-1, ACU-200, pompa hydrauliczna Type 1, kable połączeniowe, komponenty montażowe.
technika Evolution
- Monitorowanie kursu, przechyłu i kołysania, pozwalające autopilotowi na natychmiastowe dostosowanie się do warunków morskich.
- sprężyste opcje konstrukcji nad albo pod pokładem.
- Łatwe połączenie SeaTalkng z jednostką sterującą i ACU.
- Solid-state sensor z dynamiczną precyzją do 2 poziomów w każdych warunkach.
- Autokompensacja dla pól magnetycznych i dokładny kurs w obu hemisferach.
- prędkie i niezawodne dane kursowe dla trybów MARPA, nakładek radarowych i wyświetlaczy wielofunkcyjnych Raymarine.
Specyfikacje technologiczne EV-1 czujnik Core
- Nominalne napięcie: 12 V
- Zakres napięcia: 10,8 V - 15,6 V
- pobór prądu: 30 mA (SeaTalkng)
- SEA Talkng LEN: 1
- Sensory: Akcelerometr, żyroskop, cyfrowa busola 3-osiowa
- Środowisko pracy: -20ºC do +55ºC; przechowywanie: -30ºC do +70ºC
- Wodoodporność: IPX6
- rozmiary: średnica 140 mm, głębokość 35 mm
- Waga: 0,29 kg
ACU-200 (Actuator Control Unit)
- Napięcie nominalne: 12/24V
- Zakres napięcia: 10,8 V - 31,2 V
- Wyjście prądu napędowego: 15 A
- Wyjście sprzęgła napędowego: 2,0 A
- zużycie prądu (standby): 300 mA (12/24 V)
- SEA Talkng LEN: 1
- Wodoodporność: Drip resistant
- Waga: 2,2 kg
Jednostka sterująca p70Rs
- 3,5-calowy wyświetlacz LCD z technologią Optical Bonding
- Tryby autopilota: Auto, Standby, Pattern, Track, Wind Vane, Power Steer, Jog Steer
- intuicyjna interfejs LightHouse
- Wodoodporność: IPX6
- pobór mocy: 1,6 W
- Waga: 0,29 kg
Pompa hydrauliczna wariant 1 (12 V)
- Przepływ maksymalny: 1000cc/min
- Waga: 2,45 kg
- Łatwość instalacji
- skrupulatna nawigacja
- niezawodność
- Komfort stosowania
komplet autopilota Raymarine EV-200 Power jest świetnym wyborem dla wymagających użytkowników, zapewniając precyzję, bezusterkowość i komfort nawigacji.
Dane podstawowe i specyfikacja:
Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2024:
- Porównywarka najlepszych sklepów
- Ranking ofert według cen
- Zdjęcia, opinie i recenzje