Akumulator LiFePo4 BMS do łodzi kampera paneli mata grzewcza 200Ah 150A 12V BMS VOLT POLSKA
Opis produktu
AKUMULATOR LiFePO4
200Ah 150A 12V BMS
+ MATA grzejnA
VOLT POLSKA
LEKKI WAGA 19 KG
Akumulator o napięciu nominalnym 12.8V, obszerności 200Ah i prądzie rozładowania do 150A.
Akumulator z nowej kolekcji LiFePO4 to rodzaj akumulatora (litowo-żelazowo-fosforanowy) z wbudowanym układem BMS.
charakteryzuje się wyjątkową trwałością, szybkością ładowania, niską wagą, a także wyjątkowo dużą ilością cykli pracy (ok. 2500) przy zachowaniu średnio 80% swojej objętości.
Dzięki dużej cykliczności oraz wyjątkowo niskiemu samo rozładowaniu, akumulator LiFePO4 wyśmienicie sprawdza się, równocześnie w układach zasilania awaryjnego, jak w pracy w instalacjach OFF-GRID.
Niska waga pozwala wykorzystać urządzenie w instalacjach w pojazdach (kampery, food trucki) oraz łodziach.
zaimplementowany układ BMS zagwarantuje przechowywanie baterii bez utraty pojemności nominalnej przez długi czas i kontroluje procesy ładowania i rozładowywania akumulatora.
zaimplementowana mata grzewcza zabezpiecza ogniwa przed uszkodzeniem wywołanym zbyt niską temperaturą.
KOMUNIKACJA BLUETOOTH
Dzięki asygnowanej aplikacji, zainstalowanej na smartfonie oraz możliwości połączenia się z BMS-em za pośrednictwem komunikacji Bluetooth, możemy sprawdzić bieżące atrybuty akumulatora
- stan naładowania,
- temperaturę,
- ilość przepracowanych cykli,
- aktualny prąd poboru czy ładowania,
- napięcie całego zestawu i każdego ogniwa
samoczynnY SYSTEM PODGRZEWANIA AKUMULATORA
Ogniwa litowo-żelazowo-fosforanowe (LiFePO4) ładowane w ujemnej temperaturze mogą ulec uszkodzeniu. Żeby temu zapobiec należy użyć BMS z opcją blokowania ładowania w temperaturze <0C.
Aby posiadać jednak stały dostęp do energii podczas niskich temperatur, poszliśmy krok dalej i zastosowaliśmy w akumulatorach kolekcji LTHIUM WINTER automatyczny system podgrzewania ogniw.
w chwili, w którym BMS odnotuje ujemną temperaturę wewnątrz akumulatora, energia z ładowarki zostanie przekierowana na maty cieplne celem podniesienia temperatury powyżej 0C.
w momencie gdy temperatura osiągnie wymagalny poziom, BMS samoczynnie przekieruje energię z powrotem na ogniwa celem ich naładowania.
Maty nie mają autokonsumpcji dzięki czemu nie rozładują akumulatora.
Opcja ta jest wyjątkowo {pomocn|przydatn)a podczas pracy akumulatora w okresie zimowym w kamperach.
UWAGA:
- Akumulator nie może być ładowany w temperaturze poniżej 0°C
- Akumulator może być rozładowywany prądem maksymalnie 150A
- Akumulator nie może być ładowany prądem większym niż 75A (odpada stosowanie zwykłych separatorów ładowania akumulatora w pojeździe)
- Ładowanie powinno być przeprowadzane tylko za pomocą odpowiedniej ładowarki do akumulatorów LiFePO4
ZASTOSOWANIE:
- Systemy zasilania awaryjnego
- Instalacje OFF-GRID
- Instalacje w pojazdach (kampery, foodtrucki)
- Instalacje w łodziach i pontonach
Dane i specyfikacja:
Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2024:
- Porównywarka najlepszych sklepów
- Ranking ofert według cen
- Zdjęcia, opinie i recenzje