Akumulator LiFePo4 BMS do łodzi kampera paneli mata grzewcza 200Ah 150A 12V BMS VOLT POLSKA - 1
Akumulator LiFePo4 BMS do łodzi kampera paneli mata grzewcza 200Ah 150A 12V BMS VOLT POLSKA - Zdjęcia produktu

Akumulator LiFePo4 BMS do łodzi kampera paneli mata grzewcza 200Ah 150A 12V BMS VOLT POLSKA

Ocena: suma recenzji i opinii:

Dostepność na dzień 22.12.2024: w magazynie

Opis produktu

AKUMULATOR LiFePO4 BMS DO ŁODZI KAMPERA PANELI MATA grzejnA 200Ah 12V 150A VOLT POLSKA

AKUMULATOR LiFePO4
200Ah 150A 12V BMS
+ MATA grzejnA
VOLT POLSKA
LEKKI WAGA 19 KG

Akumulator o napięciu nominalnym 12.8V, obszerności 200Ah i prądzie rozładowania do 150A.

Akumulator z nowej kolekcji LiFePO4 to rodzaj akumulatora (litowo-żelazowo-fosforanowy) z wbudowanym układem BMS.

charakteryzuje się wyjątkową trwałością, szybkością ładowania, niską wagą, a także wyjątkowo dużą ilością cykli pracy (ok. 2500) przy zachowaniu średnio 80% swojej objętości.

Dzięki dużej cykliczności oraz wyjątkowo niskiemu samo rozładowaniu, akumulator LiFePO4 wyśmienicie sprawdza się, równocześnie w układach zasilania awaryjnego, jak w pracy w instalacjach OFF-GRID.

Niska waga pozwala wykorzystać urządzenie w instalacjach w pojazdach (kampery, food trucki) oraz łodziach.

zaimplementowany układ BMS zagwarantuje przechowywanie baterii bez utraty pojemności nominalnej przez długi czas i kontroluje procesy ładowania i rozładowywania akumulatora.

zaimplementowana mata grzewcza zabezpiecza ogniwa przed uszkodzeniem wywołanym zbyt niską temperaturą.

KOMUNIKACJA BLUETOOTH

Dzięki asygnowanej aplikacji, zainstalowanej na smartfonie oraz możliwości połączenia się z BMS-em za pośrednictwem komunikacji Bluetooth, możemy sprawdzić bieżące atrybuty akumulatora

  • stan naładowania,
  • temperaturę,
  • ilość przepracowanych cykli,
  • aktualny prąd poboru czy ładowania,
  • napięcie całego zestawu i każdego ogniwa

samoczynnY SYSTEM PODGRZEWANIA AKUMULATORA

Ogniwa litowo-żelazowo-fosforanowe (LiFePO4) ładowane w ujemnej temperaturze mogą ulec uszkodzeniu. Żeby temu zapobiec należy użyć BMS z opcją blokowania ładowania w temperaturze <0C.

Aby posiadać jednak stały dostęp do energii podczas niskich temperatur, poszliśmy krok dalej i zastosowaliśmy w akumulatorach kolekcji LTHIUM WINTER automatyczny system podgrzewania ogniw.

w chwili, w którym BMS odnotuje ujemną temperaturę wewnątrz akumulatora, energia z ładowarki zostanie przekierowana na maty cieplne celem podniesienia temperatury powyżej 0C.

w momencie gdy temperatura osiągnie wymagalny poziom, BMS samoczynnie przekieruje energię z powrotem na ogniwa celem ich naładowania.

Maty nie mają autokonsumpcji dzięki czemu nie rozładują akumulatora.

Opcja ta jest wyjątkowo {pomocn|przydatn)a podczas pracy akumulatora w okresie zimowym w kamperach.

UWAGA:

  • Akumulator nie może być ładowany w temperaturze poniżej 0°C
  • Akumulator może być rozładowywany prądem maksymalnie 150A
  • Akumulator nie może być ładowany prądem większym niż 75A (odpada stosowanie zwykłych separatorów ładowania akumulatora w pojeździe)
  • Ładowanie powinno być przeprowadzane tylko za pomocą odpowiedniej ładowarki do akumulatorów LiFePO4

ZASTOSOWANIE:

  • Systemy zasilania awaryjnego
  • Instalacje OFF-GRID
  • Instalacje w pojazdach (kampery, foodtrucki)
  • Instalacje w łodziach i pontonach

Dane i specyfikacja:

Cena

-

Opinia użytkowników

-

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2024:

  • Porównywarka najlepszych sklepów
  • Ranking ofert według cen
  • Zdjęcia, opinie i recenzje