Akumulator LiFePO4 BMS do łodzi kampera paneli mata grzewcza 100Ah 12V 150A 4SUN
Opis produktu
AKUMULATOR LiFePO4
100Ah 150A 12V BMS
+ MATA grzewczA
MAXX
LEKKI WAGA 10 KG
Akumulator o napięciu nominalnym 12.8V, obszerności 100Ah i prądzie rozładowania do 150A.
Akumulator z nowej serii LiFePO4 to wariant akumulatora (litowo-żelazowo-fosforanowy) z wbudowanym układem BMS.
charakteryzuje się unikatową trwałością, szybkością ładowania, niską wagą i wyjątkowo dużą ilością cykli pracy (ok. 2500) przy zachowaniu średnio 80% swojej objętości.
Dzięki znacznej cykliczności i niezwykle niskiemu samo rozładowaniu, akumulator LiFePO4 nieprzeciętnie sprawdza się, zarówno w układach zasilania awaryjnego, jak w pracy w instalacjach OFF-GRID.
Niska waga pozwala zastosować urządzenie w instalacjach w pojazdach (kampery, food trucki) i łodziach.
wbudowany układ BMS zapewnia przechowywanie baterii bez utraty obszerności nominalnej przez długi czas i kontroluje procesy ładowania i rozładowywania akumulatora.
wbudowana mata grzewcza zabezpiecza ogniwa przed zniszczeniem wywołanym zbyt niską temperaturą.
KOMUNIKACJA BLUETOOTH
Dzięki dedykowanej aplikacji, zainstalowanej na smartfonie, a także możliwości połączenia się z BMS-em za pośrednictwem komunikacji Bluetooth, możemy sprawdzić bieżące atrybuty akumulatora
- stan naładowania,
- temperaturę,
- ilość przepracowanych cykli,
- aktualny prąd poboru czy ładowania,
- napięcie całego zestawu, a także każdego ogniwa
automatycznY SYSTEM PODGRZEWANIA AKUMULATORA
Ogniwa litowo-żelazowo-fosforanowe (LiFePO4) ładowane w ujemnej temperaturze mogą ulec uszkodzeniu. Żeby temu zapobieC należy wykorzystać BMS z opcją blokowania ładowania w temperaturze <0C.
Aby posiadać jednak stały dostęp do energii podczas niskich temperatur, poszliśmy krok dalej i zastosowaliśmy w akumulatorach serii LTHIUM WINTER automatyczny system podgrzewania ogniw.
w chwili, w którym BMS odnotuje ujemną temperaturę w środku akumulatora, energia z ładowarki zostanie przekierowana na maty grzejne celem podniesienia temperatury powyżej 0C.
w chwili gdy temperatura osiągnie wymagalny poziom, BMS automatycznie przekieruje energię z powrotem na ogniwa celem ich naładowania.
Maty nie mają autokonsumpcji dzięki temu nie rozładują akumulatora.
Opcja ta jest istotnie {pomocn|przydatn)a podczas pracy akumulatora w okresie zimowym w kamperach.
UWAGA:
- Akumulator nie może być ładowany w temperaturze poniżej 0°C
- Akumulator może być rozładowywany prądem maksymalnie 150A (czyli do podłączenia przetwornica o mocy maksymalnej (ciągłej) do 1000W).
- Akumulator nie może być ładowany prądem większym niż 75A (odpada stosowanie zwykłych separatorów ładowania akumulatora w pojeździe).
- Ładowanie powinno być przeprowadzane tylko za pomocą odpowiedniej ładowarki do akumulatorów LiFePO4
ZASTOSOWANIE:
- Systemy zasilania awaryjnego
- Instalacje OFF-GRID
- Instalacje w pojazdach (kampery, foodtrucki)
- Instalacje w łodziach i pontonach
Informacje i specyfikacja:
Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2024:
- Porównywarka najlepszych sklepów
- Ranking ofert według cen
- Zdjęcia, opinie i recenzje