Akumulator LiFePO4 BMS do łodzi kampera paneli mata grzewcza 100Ah 12V 150A 4SUN (5905191302160) - 1
Akumulator LiFePO4 BMS do łodzi kampera paneli mata grzewcza 100Ah 12V 150A 4SUN - Zdjęcia produktu

Akumulator LiFePO4 BMS do łodzi kampera paneli mata grzewcza 100Ah 12V 150A 4SUN

Ocena: suma recenzji i opinii:

Dostepność na dzień 21.11.2024: w magazynie

Opis produktu

AKUMULATOR LiFePO4 BMS DO ŁODZI KAMPERA PANELI MATA grzewczA 100Ah 12V 150A 4SUN

AKUMULATOR LiFePO4
100Ah 150A 12V BMS
+ MATA grzewczA
MAXX
LEKKI WAGA 10 KG

Akumulator o napięciu nominalnym 12.8V, obszerności 100Ah i prądzie rozładowania do 150A.

Akumulator z nowej serii LiFePO4 to wariant akumulatora (litowo-żelazowo-fosforanowy) z wbudowanym układem BMS.

charakteryzuje się unikatową trwałością, szybkością ładowania, niską wagą i wyjątkowo dużą ilością cykli pracy (ok. 2500) przy zachowaniu średnio 80% swojej objętości.

Dzięki znacznej cykliczności i niezwykle niskiemu samo rozładowaniu, akumulator LiFePO4 nieprzeciętnie sprawdza się, zarówno w układach zasilania awaryjnego, jak w pracy w instalacjach OFF-GRID.

Niska waga pozwala zastosować urządzenie w instalacjach w pojazdach (kampery, food trucki) i łodziach.

wbudowany układ BMS zapewnia przechowywanie baterii bez utraty obszerności nominalnej przez długi czas i kontroluje procesy ładowania i rozładowywania akumulatora.

wbudowana mata grzewcza zabezpiecza ogniwa przed zniszczeniem wywołanym zbyt niską temperaturą.

KOMUNIKACJA BLUETOOTH

Dzięki dedykowanej aplikacji, zainstalowanej na smartfonie, a także możliwości połączenia się z BMS-em za pośrednictwem komunikacji Bluetooth, możemy sprawdzić bieżące atrybuty akumulatora

  • stan naładowania,
  • temperaturę,
  • ilość przepracowanych cykli,
  • aktualny prąd poboru czy ładowania,
  • napięcie całego zestawu, a także każdego ogniwa

automatycznY SYSTEM PODGRZEWANIA AKUMULATORA

Ogniwa litowo-żelazowo-fosforanowe (LiFePO4) ładowane w ujemnej temperaturze mogą ulec uszkodzeniu. Żeby temu zapobieC należy wykorzystać BMS z opcją blokowania ładowania w temperaturze <0C.

Aby posiadać jednak stały dostęp do energii podczas niskich temperatur, poszliśmy krok dalej i zastosowaliśmy w akumulatorach serii LTHIUM WINTER automatyczny system podgrzewania ogniw.

w chwili, w którym BMS odnotuje ujemną temperaturę w środku akumulatora, energia z ładowarki zostanie przekierowana na maty grzejne celem podniesienia temperatury powyżej 0C.

w chwili gdy temperatura osiągnie wymagalny poziom, BMS automatycznie przekieruje energię z powrotem na ogniwa celem ich naładowania.

Maty nie mają autokonsumpcji dzięki temu nie rozładują akumulatora.

Opcja ta jest istotnie {pomocn|przydatn)a podczas pracy akumulatora w okresie zimowym w kamperach.

UWAGA:

  • Akumulator nie może być ładowany w temperaturze poniżej 0°C
  • Akumulator może być rozładowywany prądem maksymalnie 150A (czyli do podłączenia przetwornica o mocy maksymalnej (ciągłej) do 1000W).
  • Akumulator nie może być ładowany prądem większym niż 75A (odpada stosowanie zwykłych separatorów ładowania akumulatora w pojeździe).
  • Ładowanie powinno być przeprowadzane tylko za pomocą odpowiedniej ładowarki do akumulatorów LiFePO4

ZASTOSOWANIE:

  • Systemy zasilania awaryjnego
  • Instalacje OFF-GRID
  • Instalacje w pojazdach (kampery, foodtrucki)
  • Instalacje w łodziach i pontonach

Informacje i specyfikacja:

Kod EAN

5905191302160

Cena

-

Opinia użytkowników

-

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2024:

  • Porównywarka najlepszych sklepów
  • Ranking ofert według cen
  • Zdjęcia, opinie i recenzje