Akumulator LiFePo4 BMS do łodzi kampera paneli mata grzewcza 100Ah 150A 12V BMS VOLT POLSKA - 1
Akumulator LiFePo4 BMS do łodzi kampera paneli mata grzewcza 100Ah 150A 12V BMS VOLT POLSKA - Zdjęcia produktu

Akumulator LiFePo4 BMS do łodzi kampera paneli mata grzewcza 100Ah 150A 12V BMS VOLT POLSKA

Ocena: suma recenzji i opinii:

Dostepność na dzień 22.12.2024: w magazynie

Opis produktu

AKUMULATOR LiFePO4 BMS DO ŁODZI KAMPERA PANELI MATA grzewczA 100Ah 12V 150A VOLT POLSKA

AKUMULATOR LiFePO4
100Ah 150A 12V BMS
+ MATA grzejnA
VOLT POLSKA
LEKKI WAGA 11 KG

Akumulator o napięciu nominalnym 12.8V, objętości 100Ah i prądzie rozładowania do 150A.

Akumulator z nowej kolekcji LiFePO4 to rodzaj akumulatora (litowo-żelazowo-fosforanowy) z zastosowanym układem BMS.

znamionuje się wyjątkową trwałością, szybkością ładowania, niską wagą, a także szczególnie dużą ilością cykli pracy (ok. 2500) przy zachowaniu przeciętnie 80% swojej pojemności.

Dzięki obfitej cykliczności, a także niezwykle niskiemu samo rozładowaniu, akumulator LiFePO4 genialnie sprawdza się, równocześnie w układach zasilania awaryjnego, jak w pracy w instalacjach OFF-GRID.

Niska waga pozwala wykorzystać urządzenie w instalacjach w pojazdach (kampery, food trucki), a także łodziach.

zastosowany układ BMS gwarantuje przechowywanie baterii bez utraty objętości nominalnej poprzez długi czas oraz kontroluje procesy ładowania i rozładowywania akumulatora.

zastosowana mata grzejna zabezpiecza ogniwa przed uszkodzeniem wywołanym zbyt niską temperaturą.

KOMUNIKACJA BLUETOOTH

Dzięki przeznaczonej aplikacji, zainstalowanej na smartfonie, a także możliwości połączenia się z BMS-em za pośrednictwem komunikacji Bluetooth, możemy sprawdzić bieżące parametry akumulatora

  • stan naładowania,
  • temperaturę,
  • ilość przepracowanych cykli,
  • aktualny prąd poboru czy ładowania,
  • napięcie całego kompletu i każdego ogniwa

automatycznY SYSTEM PODGRZEWANIA AKUMULATORA

Ogniwa litowo-żelazowo-fosforanowe (LiFePO4) ładowane w ujemnej temperaturze mogą ulec uszkodzeniu. By temu zapobieC należy użyć BMS z opcją blokowania ładowania w temperaturze <0C.

Aby posiadać jednak stały dostęp do energii podczas niskich temperatur, poszliśmy krok dalej i zastosowaliśmy w akumulatorach kolekcji LTHIUM WINTER samoczynny system podgrzewania ogniw.

w momencie, w którym BMS odnotuje ujemną temperaturę wewnątrz akumulatora, energia z ładowarki zostanie przekierowana na maty grzewcze celem podniesienia temperatury powyżej 0C.

w chwili gdy temperatura osiągnie wymagalny poziom, BMS automatycznie przekieruje energię z powrotem na ogniwa celem ich naładowania.

Maty nie posiadają autokonsumpcji dzięki temu nie rozładują akumulatora.

Opcja ta jest wyjątkowo {pomocn|przydatn)a podczas pracy akumulatora w okresie zimowym w kamperach.

UWAGA:

  • Akumulator nie może być ładowany w temperaturze poniżej 0°C
  • Akumulator może być rozładowywany prądem maksymalnie 150A
  • Akumulator nie może być ładowany prądem większym niż 75A (odpada stosowanie zwykłych separatorów ładowania akumulatora w pojeździe)
  • Ładowanie powinno być przeprowadzane tylko za pomocą odpowiedniej ładowarki do akumulatorów LiFePO4

ZASTOSOWANIE:

  • Systemy zasilania awaryjnego
  • Instalacje OFF-GRID
  • Instalacje w pojazdach (kampery, foodtrucki)
  • Instalacje w łodziach i pontonach

Dane podstawowe i specyfikacja:

Cena

-

Opinia użytkowników

-

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2024:

  • Porównywarka najlepszych sklepów
  • Ranking ofert według cen
  • Zdjęcia, opinie i recenzje