TAtlas Hektor 3 - One Fitness (5907695575934) - 1
TAtlas Hektor 3 - One Fitness (5907695575934) - 2
One Fitness - Zdjęcia produktu

Atlas Hektor 3 (One Fitness)

Atlasy i wyciągi One Fitness atlas
Ranking ofert - zobacz ceny produktu w różnych sklepach
Ocena: suma recenzji i opinii:

Dostepność na dzień 24.09.2017: w magazynie

Opis produktu One Fitness

HMS Atlas Hektor 3 do ćwiczeń - 45 kg Atlas do ćwiczeń marki HMS (HEKTOR 3) to bardzo korzystne rozwiązanie dla osób chcących ćwiczyć w zaciszu własnego domu, zarazem nie przeznaczając na tozbyt dużo miejsca.

Atlas do ćwiczeń to urządzenie treningowe, które jest wyposażeniem każdej siłowni. Trening na atlasie mogą wykonywać zarówno kobiety, jak i mężczyźni, a polega on na obciążeniu mięśni przy pomocy podnoszenia określonych komponentów sprzętu do ćwiczeń.

Ćwiczenia na atlasie nie tylko zezwalają na poprawienie sylwetki, lecz także powiększają siłę mięśni i poprawiają krążenie. Dzięki czemu wielofunkcyjnemu urządzeniu możliwy jest trening praktycznie wszelkich obszerniejszych grup mięśni nóg, klatki piersiowej, dłoni i brzucha.

Atlas do ćwiczeń stabilną konstrukcję, która zapewnia bezpieczeństwo podczas wykonywania ćwiczeń. Obicia siedziska, oparcia stworzone pozostały z tworzyw najwyższej jakości, wypełnione miękką pianką, co przekłada się na wysoki stopień komfortu wszystko dla jeszcze obszerniejszej wygody ćwiczącego.

Ma niewielkie wymiary, więc bezproblemowo znajdziesz dla niego miejsce w swoim pokoju, choćby jeśli mieszkasz w bloku. Praca stosu jest cicha - nie musisz się więc obawiać o to, że przeszkodzisz domownikom czy sąsiadom w wypoczynku.

Funkcje:wyciskanie na ławeczce siedząc,motylek,wieża latisimus,przyrząd do ćwiczeń mięśni nóg,naciąg liny od dołu,naciąg liny od góry,modlitewnik. Informacje techniczne:towar nowy, wysokiej jakości;solidny i bezpieczny;wytwarzany z najkorzystniejszych tworzyw; łatwy w konstrukcji i demontażu;doskonała do rozbudowania własnej domowej siłowni;maksymalna waga osoby ćwiczącej: 100 kg;wymiary artykułu po rozłożeniu: długość 112 cm, szerokość 120 cm, wysokość 207 cm;waga stosu: 45 kg;waga produktu: 82 kg.

Jak wygląda trening na atlasie? Zanim zapoczątkujesz trening na atlasie, należy pamiętać o tym, iż ćwiczenia na atlasie przynoszą efekty, jeśli są realizowane regularnie. W trakcie ćwiczeń należy dobierać ciężary proporcjonalnie do masy ciała i kondycji fizycznej.

Kolejność wykonywania ćwiczeń ma widoczny wpływ na osiągane efekty. Oto schemat prawidłowego treningu: pierwszy etap treningu – dobieramy obciążenia na obszerne grupy mięśniowe. W tym celu ćwiczymy na początku z niedużymi grupami mięśniowymi, dobierając optymalne obciążenie, które potem trafnie większe stosujemy przy ćwiczeniach na znaczne grupy mięśniowe, ćwiczenia przeciwstawnych grup mięśni – polegają na wykonywaniu ćwiczeń wzmacniających na przeciwstawne grupy mięśniowe; muszą być wykonywane jedno po-drugim w postaci linii, np.

uginanie ramion ze sztangą na bicepsy i prostowanie ramion na dodatek ze sztangą na tricepsy,ćwiczenia na te same grupy mięśniowe – polegają na wykonywaniu sekwencji różnych ćwiczeń na te same grupy mięśni, np.

na mięśnie nóg. Ponadto nie powinno się trenować mięśni grzbietu w dzień przed treningiem mięśni ud, ponieważ grzbiet ma niedużo czasu na odpoczynek i regenerację. Przykładowe ćwiczenie z wykorzystaniem sztangi i modlitewnika: ćwiczenie: uginanie ramion ze sztangą na "modlitewniku": Ćwiczenie to wpływa jednocześnie na rozwój masy, jak i na wzmocnienie oraz rozbudowanie bicepsów, a to za sprawą mięśnia ramiennego, położonego pod dwugłowym, który wypycha go do góry.

Siadamy na siodełku modlitewnika. Nogi rozstawiamy w taki sposób, aby pozwoliły nam utrzymać zrównoważoną pozycję. Górna krawędź modlitewnika powinna znaleźć się pod naszymi pachami. Ramiona rozstawione na szerokość barków-równolegle do siebie.

Rozstaw rąk, podobnie jak w ćwiczeniu ze sztanga stojąc. Zakres ruchu: od pełnego rozgięcia bicepsów do pełnego ich skurczu, przy czym przedramiona nie powinny przekraczać linii pionu. Należy unikać tzw.

”przeprostów” ramion, czyli nadmiernego ich wyprostowywania(do pełnego zakresu ruchu w stawie łokciowym).Faza negatywna ruchu-prostowanie ramion powinna odbywać się przy pełnej kontroli ciężaru. Opuszczamy sztangę wolniej podwyższamy.

Oddychanie jak w ćwiczeniu ze sztangą stojąc. Do ćwiczenia można używać zarówno sztangi prostej, jak i łamanej-gryf łamany zmniejsza napięcia powstające w nadgarstkach. Mięśnie zaangażowane w ćwieczniach z wykorzystaniem modlitewnika oraz sztangi to:mięśnie dwugłowe ramion (bicepsy);mięśnie ramienne;mięśnie ramienno-promieniowe....

Kategoria

Producent

Rodzaj

Atlas

Kod EAN

5907695575934

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017:

  • Porównywarka najlepszych sklepów
  • Ranking ofert według cen
  • Zdjęcia, opinie i recenzje